söndag 19 oktober 2014

Sladdgömman

 
I väntan på att någon uppfinner det helt trådlösa ljudsystemet och den osynliga baslådan (seriöst...! Något sorts Nobelpris borde utlysas för detta, alla dessa meter efter meter av sladdar som huserar i vårt hem... man kan ju vilja hoppa från Västerbron för mindre) så fixade jag till en egen sladdgömma.

 
En loppisshoppad väska som jag målade helt grå, och så två hål på baksidan. Ett där alla sladdar gick in och ett där dom går ut. Inuti väskan döljer sig ett sladdtrassel som jag inte ens önskar min värsta fiende, men från utsidan ser det snyggt städat ut. Plätt-lätt.
 
 

7 kommentarer:

  1. smart, fiffigt och snyggt... sladdar liksom, man kan verkligen bli galen!

    SvaraRadera
  2. Supersmart! Jag vet precis var jag hade behövt en sådan. Blir till att leta väska alltså... tack för suveränt tips!

    SvaraRadera
  3. Himla smart!!! Sån vill jag ha under TV-bänken, jag blir GALEN på de fula sladdarna!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt o praktiskt! Avskyr teknikprylar! Fast jag gillar ju o kolla tv så jag får väl stå ut ;0)

    SvaraRadera
  5. Måste vara snyggaste sladdgömman! Tack för tipset.

    SvaraRadera
  6. Så smart! Sladdhärvor är det värsta och fulaste jag vet!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra