söndag 30 september 2012

Söndagsbild(er) #39


Nyss hemkommen från en helg på Öland och skördefesten så har jag givetvis kameran fullproppad med bilder och veckans söndagsbild får istället bli söndagsbilder. Beslutsångesten blev för stor och jag kunde inte välja bara en bild.


Det är sällan jag glider omkring på ICA och tycker att rödbetorna och morötterna är vackra men när jag ser alla grönsakerna så här en hel helg så slås jag av att dom där jordiga knölarna faktiskt är riktigt trevliga att vila ögonen på. Och alla pumpa- och blomsterdekorationer som pryder varenda grindstolpe och farsutrapp på ön sen... Fantastiska!


Pumpor och skördade grönsaker i överflöd på söndagsbilde(r)n(a) denna vecka.
Precis som vi haft det hela helgen.

Fler söndagsbilder hittar ni hos Fabriken. As always.

7 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Det kallar jag skördemarknad!

    SvaraRadera
  2. wow, så vackra bilder...! De där rädisorna är helt magiskt fina...!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar höstinspiration!!! Färg och färg och färg - och gott!!

    SvaraRadera
  4. Va? Man skulle kunna tro att du varit i Frankrike och botaniserat bland skördegrödor! Jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt! har flera vänner som varit på skördefesten denna helgen. Mysiga bilder, väldigt höstinspirerande!! Kram på dig!!

    SvaraRadera
  6. Rädisorna så jättevackra.. det gäller o se det fina i allt..
    Du har lyckats..

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra