torsdag 30 augusti 2012

30: Familj

 

Det var betydligt svårare än jag hade trott, att få hela min familj att se någelunda ok ut på bild samtidigt. Jag tog ett 40-tal bilder men var det inte någon som blundade eller gjorde en konstig min så var det nån som gjorde kaninöron på nån annan eller en 4-åring som smet från hela grejjen.

Men här den i alla fall. Min familj. Mor, far, svägerska, bror nr 1, bror nr 2, man och finaste barnen.

Fler bidrag på dagens tema i fotoutmaningen hittar ni hos Kristina.

Tidigare i fotoutmaningen augusti:

7 kommentarer:

  1. Oj vilken fin familj, och kaninöron är väl nästan obligatoriska vid gruppfoto?

    SvaraRadera
  2. Tyckte det var en fin bild trots kaninöron och allt ;)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig bild... känner igen det där med att försöka få alla på samma foto. Det är inte så lätt :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  4. Så fin familie! Gøy med en slik fotoutmaning. Nydelige bilder lengre nede, av det kjæreste du har! <3

    SvaraRadera
  5. Oj!Va roligt att fånga hela familjen... bra gjort!JAg har tyvärr halkat efter i fotoutmaningen, kanske kan jag komma ikapp med ett uppsamlingsheat i helgen (är väl ok va!?) Vore så kul att fullfölja!

    Men du Petra, så oerhört glad jag blev av dina uppmuntrande och uppskattande ord kring mitt och Annas tillträde i Fabriken :) Tusen tack! Hoppas verkligen att vi kan leva uppp til alla förväntningar som ramlat på oss via mail sms och kommentarer!

    Vi ses ;)

    kram // tina.s

    SvaraRadera
  6. For en nydelig familie!! Og så fint bilde av deg nedenfor her.
    Ha en fin helg, og klem :-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra