fredag 29 april 2011

Glad överraskning


Igår eftermiddag när jag kom hem och var på rätt dåligt humör (stopp i tunnelbanan hade gjort att jag missat träningspasset jag bokat in mig på) så låg ett fint paket på köksbordet som genast fick mig på bättre humör. Det var Mia som fått för sig att överraska mig med en bit jättefint lila tyg. Hon vet att jag varit på jakt efter tyger i lila färger länge. Tack, rara Mia!!


Och när jag ändå är igång att prata tyg så kan jag passa på att visa min del av ett byte med Linda som kom i veckan. Det grönblommiga i översta hörnet blev en direkt favorit och det skall nog få bli till en sval sommarskjorta till Viggo.

10 kommentarer:

  1. Tyger blir man glad av!
    Ennå bedre når man får de i en pakke!
    En liten adward ligger å venter på deg hos meg:O)

    God helg!

    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Wow, vilka härliga tyger och bra bloggvänner. Byten är bäst! påminner mig om att jag ännu inte bloggat om vårt...

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt med trevliga överraskningar! :-)

    SvaraRadera
  4. Oj vila fina tyger! Inte dumt med härlig post en dag när man inte har haft den bästa dagen. Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med glada överraskningar! :-D
    Känns som att idag, dag etthundrafyrtiosju (eller är det tre eller fyra kanske... sak samma ;-P) inomhus, skulle vara en perfekt dag för glada överraskningar till mig och Fröken Löken. ;-) Men jag får istället hoppas böckerna jag beställde i förrgår dyker upp idag. :-)

    Hoppas du har en finfin fredag!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Ingenting er som overraskelsespakker!

    SvaraRadera
  7. men det här är helt osannolikt! jag sitter och googlar på textillim och ramlar över det lila tyget här: http://iverashus.blogspot.com/2010/08/klipp-och-klistra-pyssel.html

    vad märkligt det kan vara :)

    SvaraRadera
  8. Vilken kompis ;)
    Ja lila tyger är ju sjuktsvårt att få tag på =(
    Fina tyger var det iallafall du fått ;)
    Trevlig helg på dig

    Kram Marina

    SvaraRadera
  9. :) Ja jättefina tyger du bytt till dig och vad skoj att du gillade det lilla lila tyget.

    Kram Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra