fredag 31 december 2010

Året som gått

Inte många timmar kvar på 2010 nu...

Inspirerad av ett antal olika bloggare, TV-program, tidningar etc. så tänkte jag göra min egen lilla årssammanfattning. 
Jag har helt enkelt tittat tillbaka i fotomapparna och utmanat mig själv att välja ut ett foto för varje månad som gått.


Januari - juni ser ni här. Allt från pulkaåkning till en dåligt åtskruvad mascara och midsommaraftons jordgubbstårta.


Juli - december innhöll bl.a. vårt bröllop, en helg på Eskilstuna zoo, svampplockning och en vecka i Afrika.

*** Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!! ***

8 kommentarer:

  1. Kul idé! Ser ut att ha varit ett härligt och händelserikt år.
    Gott nytt till dig också så ses vi nästa år ;)

    /Mia

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt år ni har haft! Jag önskar er ett riktigt gott nytt år! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder du har valt! Jag vill önska dig ett Gott Nytt År med mycket blogginlägg.... ;-)

    SvaraRadera
  4. Flotte bilder, Godt Nytt år til deg og dine, klem fra Wilhelmine

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder och kavalkad
    Gott Nytt År till dig med
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Det ser ut som ett riktigt härlig åt! Hoppas att 2011 har lika mycket spännande framför sig!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra