tisdag 28 september 2010

Fabriken - tisdagstema

Så var det dags för mitt första tisdagstema som medlem i Fabriken.

Min första tanke när jag såg temat var att jag skulle visa tavelväggen vi har i hallen. Gillar den verkligen! Den är en av de saker jag är mest nöjd med i vår lägenhet!


En snabb scanning av de andra bidrgen till Fabrikens tisdagstema visade att tavelväggar visst är populära. Och jag förstår varför! :-)

En annan vägg som jag (och Viggo) verkligen gillar hemma hos oss är Viggos tapetdjur han har i sitt rum.


Jag hittade en sida på nätet som säljer dessa redan när jag var gravid, och bestämde mig för att dom ska jag har i barnrummet! Det fanns massa olika djur att välja på och när man väl valt djur så finns det ett 30-tal olika tapeter att få djuret i. Jättekul! 

7 kommentarer:

  1. Jättesnygg tavelvägg!
    Jag borde absolut göra min klar nån gång också...

    Trevlig blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! tack för dina söta ord hos mig :) och visst är det kul att pyssla.. tänk om man bara kunde få göra det jämt!? Fin tavelvägg du har! jag kommer också med en tavelvägg till tisdagstemat.. blir nog många sådana idag. Men kul att alla ändå ser olika ut! Kram på dig och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Fina och inspirerande bilder och hela bloggen verkar vara jättefin, ska kika runt mer sen! Jag skulle nog också fotat min tavelvägg om jag varit hemma, nu blev det en tapet...

    //Victoria

    SvaraRadera
  4. Så fint, vad coola tapetdjuren är :)
    Ha en fin dag.
    /Helena

    SvaraRadera
  5. JAg vill åxa fixa till min tavelvägg med en amssa foton.... Tapetdjuren var underbara!

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  6. Underbara tapetdjur! Måste vara fantastiskt att få växa upp med dem i sitt rum;-)

    Tavelväggar är ju verkligen fint och personligt! Vi har också ett par samlingar här hemma och då kan man snabbt byta ut något så har man förändrat en del med små medel:-)

    Tack för titten och inspiration!

    Ha en fin vecka!
    A

    SvaraRadera
  7. Vilken fin tavelvägg! Och tapetdjuren är ju bara så fina! Jag funderade också på något sådant till barnens rum, men det är snedtak med list emellan så det hade nog inte funkat så bra.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra